سایت نیازمندیهای رز تبلیغ ( آگهی رایگان ، تبلیغ مجانی و تبلیغ رایگان ) هر روز با جدیدترین آگهی ها در خدمت شما عزیزان است.

رز تبلیغ

رز تبلیغ|نیازمندی ها|آگهی رایگان|تبلیغ مجانی

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa

SEO یا سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه یکی از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی وب سایت می باشد . سئو سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که در نتیجه عمل قرارگیری در صفحه اول گوگل به واسط کلمات کلیدی خاص و عبارت بهینه سازی وب سایت را حاصل می نماید.

SEO - word sign abstract illustration

سئو وب سایت

Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجو ) عبارت است از مجموعه تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت اجازه می دهد ترافیک و بازدید کننده های بیشتری از موتور های جستجو نظیر Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد .
سئو را می توان به دو محدوده اصلی تقسیم نمود :
۱- off-page سئو: کارهایی که به طور مستقل از طراحی وب سایت شما انجام می گیرد .
۲ – on-page سئو: کارهایی که طراحب سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .
این آموزش هر دوی این محدوده ها را با جزئیات در بر می گیرد .
به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت به طور کامل در موتور های جستجو بهینه سازی سایت انجام نمی شود مگر این که شما هر دو بخش off-page سئو و on-page سئو را به کار بگیرید .

seo

 صفحه نتایج گوگل

اگر که طراحی سایت شما در حال حاضر رتبه دهم را در جستجوی عبارت “ کاشت مو” را دارد ، برای اینکه رتبه جستجوی این عبارت برای این طراحی سایت به یک بهبود یابد ، باید از سئو استفاده کند .از آنجا که موتور های جستجو در وب رایج و رایج تر شده اند تقریبا هر کسی که بخواهد در وب دیده شود می تواند از مزایای سئو سایت استفاده کند .

tourism1-1-1

با ما در صفحه اول گوگل دیده شوید.


دیدگاهی وجود ندارد