سایت نیازمندیهای رز تبلیغ ( آگهی رایگان ، تبلیغ مجانی و تبلیغ رایگان ) هر روز با جدیدترین آگهی ها در خدمت شما عزیزان است.

رز تبلیغ

رز تبلیغ|نیازمندی ها|آگهی رایگان|تبلیغ مجانی

رونمایی از محصولات کاسیو در اولین نمایشگاه تخصصی ساعت ایران

رونمایی از محصولات کاسیو در اولین نمایشگاه تخصصی ساعت ایران
  • صاحب آگهی : مهر گستر تامین افزار
  • 02186035093
  • تهران
  • صنعت
  • 1,361 views
  • تاریخ : 12th فوریه 2017

اولین نمایشگاه تخصصی ساعت ایران در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد.


این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی موثق از روند فعل و انفعالات صنعت ساعت در کشور و معرفی اشخاص حقیقی مرتبط با این صنف است. شرکت مهرگستر تامین افزار تنها نماینده رسمی محصولات کاسیو در ایران مفتخر است تا در این نمایشگاه میزبان شما میهمانان و همکاران گرامی باشد.
پدیده حضور محصولات غیر اصل در بازار ساعت بعضا” مشکلات عدیده ای را برای نمایندگی ها و در نهایت خریداران ایجاد کرده و می کند.

 


لذا برگزاری این نمایشگاه این امکان را برای تجار و وارد کنندکان معتبر فراهم خواهد کرد که ضمن شرکت در نمایشگاه و معرفی حضور رسمی خود در عرصه این صنعت ، فهرست فروشندگان معتبر خود را هم در معرض دید عموم قرار دهند.
از این جهت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساعت نقطه عطفی در گردهمایی متخصصین مربوطه در یک فضای کاملا” حرفه ای با شرکت نمایندگی های معتبر از سراسر کشور است.
معرفی مارک های مختلف و جذب نمایندگی های فروش معتبر از جمله اهداف این نمایشگاه است . شركت مهرگستر تامين افزار تنها نماينده رسمي كليه محصولات كاسيو اعم از ساعت و ماشين حساب و ويدئو پروژكتور و آلات موسيقي است كه كليه محصولات خود را با گارانتي لايف سرويس كه معتبرترين شركت خدمات پس از فروش فعال در عرصه خدمات رسانی است به بازار عرضه ميكند و سعي دارد تا از طريق اين نمايشگاه اطلاعات فوق را هم در زمينه اخذ نمايندگي و هم در زمينه خدمات رساني و گارانتي محصولات به مخاطبين برند كاسيو اعلام كرده و بتواند بهترين شرايط را براي بازديدكنندگان ، نمايندگان و مشتريان جديد كاسيو فراهم آورد.
سعيد ملک نيا، مدير عامل شرکت مهر گستر تأمين افزار با اشاره به اينکه براي اولين بار است كه در ايران نمايشگاه تخصصي ساعت برگزار ميگردد گفت: نمايشگاه ميتواند هم در زمينه برندينگ و هم در زمينه فروش و جلب مشتري به شركت های وارد كننده و در زمينه دستيابی به اطلاعات جامع ، دقيق ، ملموس و آگاهي بيشتر نسبت به شركت ها و برند هاي فعال در ماركت ساعت به بازديد كننده ها كمك شايان ذكری كند. در گام اول بايد سعي بر اين گذاشته شود كه اين نمايشگاه به طور سالانه برگزار گردد و در برگزاری آن با توجه به لوكس بودن كالاها و خاص بودن مخاطبين دقت و همت به هرچه بهتر برگزار شدن نمايشگاه به كار گرفته شود. همچنين با رعايت اصول مشتری مداری و امكانات رفاهی و ايده های جذاب براي بازديدكنندگان باعث بيشتر شدن استقبال و رضايت خاطره آن عزيزان گرديم. شركت مهرگستر تامين افزار تنها نماينده رسمی كليه محصولات كاسيو اعم از ساعت و ماشين حساب و ويدئو پروژكتور و آلات موسيقي است كه كليه محصولات خود را با گارانتی لايف سرويس كه معتبرترين شركت خدمات پس از فروش فعال در عرصه خدمات رسانی است به بازار عرضه می كند و سعی داريم تا از طريق اين نمايشگاه اطلاعات فوق را هم در زمينه اخذ نمايندگي و هم در زمينه خدمات رساني و گارانتی محصولات به مخاطبين برند كاسيو اعلام كنيم.


دیدگاهی وجود ندارد